Geoblog.pl    Yeod92    Podróże    Highway to Hel    V dzień

V dzień

Polska, Ostrów Mazowiecki

Rozleniwiliśmy się. Pierwszy raz wyjeżdżamy koło 10, już asfalt jest dobrze zagrzany. Niedługo trzeba było czekać na burzę. chcąc chronić się przed deszczem podjeżdżamy pod jedno gospodarstwo w Annopolu, pusto tam, jedziemy do drugiego, tam starsza pani zgadza się abyśmy przeczekali burzę w jej stodole.

W chwilę później pojawia się nie wiadomo skąd para dzieciaków. Jakby przez pączkowanie nagle robi ich się 7. Początkowo nieśmiałe, wyraźnie speszone naszą obecnością powoli się rozkręcają. W pewnym momencie Kuba postanowił odłączyć się od zwartej naszej grupy i usiadł na wozie z sianem. Szybko pożałował swej decyzji. Zgraja widzac odłączonego od stada osobnika natychmiast zaatakowała. Na wozie zrobiło się wesoło nagle, śmichi-chichy w końcu zainteresowany wstaję sprawdzić co się tam dzieje. Na wozie Kuba próbuje się odkopać z siana którym został przykryty, przechodząc obok mnie, z rozpaczą, cichym głosem człowieka do granic zrezygnowanego szepcze: Oni mi tam chcieli wepchnąć siano do uszu i nosa.

Stadko szybko zaatakowało także resztę, wiec nie bacząc na wciaz padający deszcz ruszamy dalej.

Noc wypadła w cudownym lesie. zaledwie kilkaset metrów od drogi krajowej, jednak sosnowy bór zachwyca smukłymi drzewami i mchem na dnie. Świętokradztwem jest chodzić w butach.

Kuba oczywiście pokazał swe umiejętności, które pozwolą mu przetrwać w każdych warunkach - wykąpał się w reklamówce, zużywając 300ml wody.